Forum Forum Ford Mondeo MK2 - Wszystko o FORD MONDEO MK2 ZAPRASZAMY :) Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
problem z obrotami mkII 1.8 16v

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Ford Mondeo MK2 - Wszystko o FORD MONDEO MK2 ZAPRASZAMY :) Strona Główna » Forum techniczne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z obrotami mkII 1.8 16v
Autor Wiadomość
mondi97
Nowy na forum


Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: łódź

Post problem z obrotami mkII 1.8 16v Odpowiedz z cytatem
Wiatm posiadam mondeo takie jak w temacie z sekwencja od jakiegos czasu meczy mnie taka sytuaucja. Odpalam auto przejezdzam jakie 300 m i jeszcze jest ok później obroty w aucie zaczynaja sie zawieszac tzn. zmieniam bieg a obroty ida do góry jak był by wcisniety pedał gazu podczas jazdy gdy zrzuce na luz obroty ida powoli do 4 tys. ale gdy np dojezdzam do swiatłe i zatrzymuje sie powoli obroty spadaj do normalnego poziomu jest to dosyc meczace szczególnie w korkach bo gdy auto rozpedzi sie tylko do 10km/h obroty ida od nowa.Wczoraj wieczorem było to samo ale stanąłem pod sklepem zgasiłem a po ponownym odpaleniu było juz ok. Dziś jest znów problem:( Pierwszy raz stało sie tak gdy na trasie przekroczyłem 5tyś ale póżniej samo przestało i zapomniałem o tym. Wymieniłem tez wczoraj filtr powietrza prosze o rady.
Czw Lip 16, 2015 11:49 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Czw Lip 16, 2015 11:49
mondi97
Nowy na forum


Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: łódź

Post Odpowiedz z cytatem
witam powracam do tematu mój mechanik tez nie potrafi mi odpowiedziec ale zauwazyłem ze zaczyna sie tak robic gdy wcisne pedał gazu do połowy. Pedał gazu ogólnie chodzi swobodnie wiec linka nie powinna sie zacinac ale to jest jedyny mój typ musze sprawdzic gdzie ona biegnie. Pojechałem troche dynamiczniej na swiatłach przedwczoraj i znów sie obroty zawiesiły jak wczesniej ale juz dzis jest ok.Mój styl jazdy to do 3 tys obr. i zmiana biegu wtedy jest ok ale troche ponad i staja obroty. Szkoda ze nie potraficie pomóc jak rozwikłam zagadke napewo odpowiem.
Sro Lip 29, 2015 15:45 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
colorado30
Forumowicz


Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 75
Skąd: Legnica

Post Odpowiedz z cytatem
Silniczek krokowy wyczyscic a jak nie to potencjometr przepustnicy do wymiany! Lika niebedzie sie zacinac!

_________________
Doktor Mondeo!Masz problem pisz lub dzwon pomoge!
533593035
Nie Sie 16, 2015 14:23 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kolores
Nowy na forum


Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 7

Post Odpowiedz z cytatem
u mojego znajomego był podobny problem. ja mu poradził twoje porady i mu pomogło. dziękuję!

_________________
kasyno bonus
Wto Sty 05, 2016 13:54 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maniek600
Nowy na forum


Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Rzeszów

Post Odpowiedz z cytatem
Troszkę dziwny ten mechanik skoro nie wiedział jak rozwiązać ten problem. Zmień warsztat Very Happy
Wto Wrz 27, 2016 10:16 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Wto Wrz 27, 2016 10:16
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Ford Mondeo MK2 - Wszystko o FORD MONDEO MK2 ZAPRASZAMY :) Strona Główna » Forum techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Forum Ford Mondeo MK2 - Wszystko o FORD MONDEO MK2 ZAPRASZAMY :)  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Vjacheslav Trushkin / Easy Tutorials (Photoshop Tutorials)